DenBolle's hok

Semi Realtime

Tip : afbeeldingen staan verkleind op de site. Klik erop om ze vergroot weer te geven.
scheidslijn Think! scheidslijn

kijk ook eens hier:

scheidslijnThink! scheidslijnThink! scheidslijnMAG - Motorrijders Actie Groep scheidslijnBoshuizen motorservice raalte scheidslijnLimes ICT scheidslijn

Proxyon – voor de betere asfalttijgers

DB’s marketing afdeling kreeg het verzoek om een objectieve editorial te produceren voor Proxyon, een SAP toko voor financiële afdelingen.  Gevestigd in Ede, een mooi plekje in Nederland.
Maareh “wel een beetje anders dan anders, want tja, er zijn al zoveel SAP boeren he .. ” En wie ben ik om zo’n aanbod te laten liggen, dus netjes een bevestiging terug gestuurd.

-= Editorial =-

Tja, SAP toko  en hoe onderscheid je je dan ?

Nou, daar hebben ze bij Proxyon geen moeite mee. De jongens zijn daar uitgerust met het betere leaseklassement. We rijden eens mee met de bestuurder van de 63-GNG-4. Een stoere VW Passat voor de betere asfaltijger. De bestuurder : een soort gesjeesde Egbert Hennen zeg maar, succesvol, maar wel op zijn manier. Let’s go !

Een vrijdagavond 28 mei 2010, op de A1, tussen Amersfoort en Apeldoorn in de bosrijke sectie, ongeveer 20.30 uur. “Tja, na zo’n dag hard werken is ontspanning natuurlijk een wezenlijk onderdeel van je leven geworden he. Met deze auto gaat dat perfect.  Kijk, zie je die motor voor ons? ” Voor ons rijd een motorrijder op een wat zwaardere Kawasaki. Hij rijdt al boven de toegestane snelheid maar onze bestuurder vindt dat nog wat te traag.  “Even laten zien wie hier wel succesvol is.” zegt hij “Zo’n motorrijder is ook maar een pauper he, met hun afstandhouden en richting aangeven en naar rechts gaan. ” Hij voert de snelheid op en zit op ongeveer 120 cm van de nummerplaat van  de motor. ” Even nerveus maken die lutser ” grinnikt ie.

De motorrijder raakt geïrriteerd, dat is aan veel dingen te merken, maar hij gaat toch naar rechts. Onze asfaltijger trapt het gas er nog maar eens flink op “Ja, we doen veel bij klanten, druk druk druk he, je kent het wel. En daarom is die linkerbaan van ons. Betalen we voor he?”  Het gas gaat er weer op. Even verder wordt hij weer tegen gehouden. Een auto haalt een vrachtwagen in.  “Worden we in getraind he. We hebben supersnelle reacties, dus we kunnen veel dichter op de voorganger rijden. Is efficiënter he?” Bij de voorganger is de nummerplaat bijna niet meer te lezen vanuit de auto, maar inderdaad, je kan zo veel meer auto’s op een kilometer asfalt proppen. Nog een klein stukje dichter erbij en we kunnen zelfs aanhaken op de trekhaak van de voorganger. Dat hebben ze toch maar slim bedacht bij Proxyon toch ?
Als ook deze auto voor ons in een soort van paniek naar rechts vlucht gaat het gas er weer op. Inmiddels is de motorrijder bijgetrokken en rijd achter ons. “Die jongens snappen het niet he, links rechts rijden, die richting aangeven. Die linkerbaan ? Die  is van ons, en wat ervoor komt, dus alles onder de 150 km/u, moet je naar rechts duwen. Ons succes? Duwen tot de ander verongelukt! Oprotten, hier komt succes. Succes is een keuze.” oreert onze stoere Proxyon lease rijder. Hij is duidelijk in zijn sas met de falluscompensatie waar ie van de baas in mag rijden.

Dus, beste lezer : voor het betere asfaltraggen : de lease rijders van Proxyon staan voor u klaar.

Onze dank gaat uit naar de bestuurder van de 63-GNG-4 die zijn tijd en voertuig ter beschikking stelde voor deze editorial.

-= Editorial =-

Commenteer