Mijn collega had eea. bij de andere vestiging te doen dus die vertrok omstreeks half 10. Hij zou als alles meezat voor de lunch terug zijn. Zoals je dan kan verwachten gebeurde dat dus niet. Gelukkig had ik werk zat dus ik red me wel.
’s morgens helpdesk revieuw en aan aantal dingen aangedragen die voor de deense helpdesk toch uitgevoerd moeten worden. Als ik kijk hoe de nederlandse helpdesk dingen oppakt en samenwerkt is er nog een grote stap te maken. Er is een verschil tussen een helpdesk (punten voor de hollanders in bcn !) en een call center. Zo rond de lunch ga ik naar beneden en moet nog wat weten van de receptioniste. Die houdt me wat aan de praat en uiteindelijk heb ik dus een lunch date .
Speciaal voor haar “ And so I had a lunch date with a verry special woman, she’s not just nice but also verry demanding, so how could I resist ? “ 😉
Na de lunch heb ik in het engels een training nieuwe medewerker gegeven. Bijzonder voor mij want alles moest in het engels en de deense vestiging heeft toch een aantal dingen die duidelijk anders zijn dan in nederland en natuurlijk ook voor de nieuwe medewerker. Je solliciteerd in je eigen taal, doet de onderhandelingen in je eigen taal en dan ineens staat er een heftig zwetende (want uiteraard was het weer ruim 28 graden binnen) IT’er voor je die globaal ongeveer 5 seconden voor ligt met de kennis die je moet krijgen. Wat ze hier wel doen is na een week een soort van freshup cursus dus volgende week kan ik de dingen nog eens overdoen.
Gezien de enorme hoeveelheden vocht die ik inneem en weer uitzweet toch maar aan de facilitaire dienst gevraagd om een ventilator.. waren net op .. JOH ? Nieuwe zijn besteld en komen morgen weer binnen.
Morgen ben ik alleen tot in begin van de middag. Mijn collega brengt zijn dochter voor het eerst naar school. Hij kijkt er naar uit :20 kinderen, 40 ouders en 80 grootouders in een klaslokaal gepropt waarbij die kinderen alleen maar willen buiten spelen…..
sounds like real fun..
Commenteer